Morrenhof Jansen Obstakelloop

EDITION 5!!!

Morrenhof Jansen

Obstakelloop

Na een groot succes van vorig jaar staat ook dit jaar Morrenhof Jansen Dalfser Obstakelloop weer op het programma! Trotseer samen met je buddy’s, vrienden, familie of collega’s deze te gekke obstakelloop.

Behendig

lenig

uithoudingsvermogen!

Ongeveer 7 kilometer hardlopen met spectaculaire en uitdagende obstakels. De route start vanaf het feestterrein en gaat dwars door het dorp richting het industrieterrein en Bellingeweer. Vele bedrijven laten hun creatieve brein kraken en stellen hun terrein open om een obstakel te plaatsen in hun bedrijfspand of magazijn. De Dalfser Obstakelloop  is geen wedstijd; het gaat erom dat je samen de finish haalt en trots bent op je prestatie. Bij de eindstreep wordt dit natuurlijk gevierd met een heerlijk koud finishbiertje.

Geef je

Nu

op!

Jij wilt toch ook meedoen aan De Dalfser Obstakelloop? Voor €22,50 kun je je opgeven via www.dalfserobstakelloop.nl. Deelname is mogelijk vanaf 14 jaar. Samen maken we er een gezellige en sportieve editie van.

kijk ook op:

Ik wil mij opgeven als VRIJWILLIGER

Op het feestterrein en in het dorp!
28 april 2024