Muzikaal Prentenboek

Muziekaal

avontuur!

Voor de kleinsten hebben wij een vrolijke start van Koningsdag in de planning. Doomijn Kinderopvang organiseert dit jaar weer een muzikale activiteit voor de kleine Dalfsenaren. Rianne Niens, pedagogisch medewerker bij Doomijn, verzorgt vier sessies ‘Muziek en bewegen’ waarin zij op speelse wijze jonge kinderen in aanraking wil laten komen met muziek. Hierbij wordt gebruik gemaakt van allerlei verschillende instrumenten en vrolijke voorwerpen. Uiteraard is er alle ruimte voor de kinderen om actief mee te zingen en te dansen, of om gewoon lekker van een afstandje te kijken en te bewonderen. Om ervoor te zorgen dat iedereen lekker actief mee kan doen organiseren we vier sessies bestaande uit groepen van maximaal 15 kinderen in de leeftijd van 0 tot en met 4 jaar. In verband met een kleine en intieme setting, stellen wij het op prijs wanneer er per kind maximaal één ouder/begeleider meekomt.

Doe mee aan dit muzikale avontuur!

Er zijn vier momenten waar je uit kan kiezen, let op, vol = vol

Opgeven kan tot woensdag 20 april via onderstaande link.

Feesttent
27 april 2022