VOL

Mooie

Toertocht

!

Het perfecte uitje voor Koningsdag! Doe met mee met de Classic Job Toertochten. Geniet op deze mooie dag samen van de prachtige omgeving van Dalfsen. Ben jij een trotse bezitter van een klassieke auto, trekker, brommer of solex? Trommel je vrienden, collega’s, familie of oldtimerliefhebbers bij elkaar! Na de winter maanden is het weer tijd om een mooie rit te maken. Haal je klassieke auto, trekker, brommer of solex uit de stalling, geef deze een fijne schoonmaakbeurt en laat jouw trots zien! Bij terugkomst worden jullie feestelijk ontvangen door de toeschouwers en kunnen ze jou klassieke auto, trekker, brommer of solex bewonderen.

Waar kan

ik mij voor

inschrijven?

Dit zijn de tochten:

Klassieke auto toertocht

Trekker toertocht

Brommer toertocht

Solex toertocht

Deelname is €8,- inclusief toerschild en een consumptie onderweg.

Vertrek vanaf Classic Job, De Vesting 24, 7722 GA Dalfsen.

toerschild?

Schrijf je optijd

in!

De voorinschrijving is mogelijk tot en met vrijdag 12 april 2024. Schrijf jij je in na 12 april dan ontvang je mogelijk geen toerschild. Deelnemers dienen aan onze verzekeringsvoorwaarden te voldoen, deze zijn te vinden op het inschrijfformulier. Voor deelname aan Classic Job Toertochten moeten de trekkers, brommers en auto’s ouder zijn dan 25 jaar. Voor vragen kun je mailen naar toertochten@oranjeverenigingdalfsen.nl.

Vanaf 10:00 uur staat er een lekkere kop koffie of thee klaar. Vanaf 11.00 uur gaan de toertochten van start.

Start bij Classic Job, De Vesting 24, Dalfsen
27 april 2024

We zitten vol

Je kunt je helaas niet meer aanmelden voor dit evenement. Het maximum aantal inschrijvingen is bereikt.