Rondwandelingen omgeving Dalfsen

In samenwerking met Greenshoes Dalfsen organiseert Oranjevereniging Dalfsen drie verschillende wandelroutes Direct Windows 10. Elke route is ongeveer 10 kilometer. De wandelroutes raken elkaar net niet. Het is dus mogelijk om elke dag te genieten van de natuur met een andere route Howl's Moving Castle. Het is ook mogelijk om de twee routes aan elkaar te knopen zodat er een route van 20 kilometer ontstaat. Of voor de doorgewinterde wandelaar een route van 30 kilometer full song of Zannabi. Voor elk wat wils!

Starten kan op drie locaties: vanaf de parkeerplaats bij Het Oude station, vanaf de parkeerplaats bij Madrid of bij de parkeerplaats bij de kerk in Vilsteren 역전재판6 다운로드. Mochten de horecagelegenheden weer open zijn dan is het natuurlijk heerlijk om voor en/of na de wandeling te genieten van wat lekkers of een drankje. Een lekkere oranjebitter smaakt fijn na een flinke wandeling, maar een lokaal speciaal biertje is ook niet te versmaden Tony Mori.

Routes zijn hier te downloaden.

Geplaatst april 02, 2021 in: by Jeroen Niens

Opmerkingen zijn afgesloten.