Sing for the King

Ook dit jaar wordt op zondagmorgen 25 april 2021 om 11.00 uur een ‘Sing for the King’ gehouden sqljdbc.jar 다운로드. Dit interkerkelijk evenement wordt sinds 2013 georganiseerd door een aantal kerken in Dalfsen in samenwerking met de Oranjevereniging Dalfsen.

‘Sing for the KING’ is een interkerkelijke Sing-in in Dalfsen die gehouden wordt op de zondag vóór Koningsdag 왕좌의 게임 다운로드. Normaal gesproken gebeurt dat in de feesttent van de Oranjevereniging. Dit jaar wordt het een online viering. Zondag 25 april om 11.00 uur gaat Sing for the King online acl 다운로드. Iedereen is van harte uitgenodigd om mee te zingen vanuit zijn eigen huis of tuin, met mogelijk het toegestane aantal gasten.

Sing for the KING is georganiseerd door het Platform Evangelisatie Dalfsen in samenwerking met de Oranjevereniging yukioniya hot spring machine. Mensen van verschillende kerken in Dalfsen doen mee. Er zal veel gezongen worden, afgewisseld met gebed en Bijbellezing en er zal een korte boodschap gebracht worden 컬투쇼 레전드 mp3 다운로드. Er zijn ook kinderliederen gekozen zodat de kinderen naar harte lust kunnen meezingen.

Het thema is: King of Love and Peace. Spreker is dit jaar Anne Velema uit Zwolle 컬러풀 애니 다운로드. Anne is docent Recht aan Hogeschool Windesheim. Hij ziet het als roeping om mensen (in de volle breedte van de kerk) aan de hand van het Woord van God te helpen groeien in geloof.

De presentatie wordt verzorgd door Henriëtta Kuipers. De begeleidende band bestaat uit: Floris Meerveld (piano), Jan Kramer (gitaar), Gerriën Groen (basgitaar), Harm Jan Sietsma (drums), Mirjam van Gelder (zang) en Mirjam Jansen (zang).

Sing for the KING start om 11.00 uur. De link ernaartoe is t.z.t. te vinden op www.podiumvankerkendalfsen.nl/nieuws. Daar vindt men ook het blad met liederen, voor wie het wil printen. Aanmelden is niet nodig. We hopen dat heel veel mensen de gelegenheid nemen om samen van harte – in verbondenheid – mee te zingen. Attendeer vrienden en familie hierop zodat iedereen mee kan doen, juist in deze bijzondere tijd.

Meer info: 0529-434872

Geplaatst februari 18, 2015 in: by beheer