VOL

vosman

voute

bingo

Zin in een te gekke avond met confetti, bingoballen en optreden van Ronnie Ruysdael? Kom naar de Vosman Voute Bingo! Dit jaar helemaal nieuw op ons programma. Doe mee met je vrienden, familie, collega’s of je straat! Natuurlijk zorgen wij voor aantrekkelijke prijzen. Wie gaat er met deze grandioze prijzen naar huis?

De Bingo is niet zomaar een bingo, het is de Vosman Voute Bingo en het amusementsgehalte van deze bingo is zeer hoog.

Perfecte

presentatie &

amusement!

De avond wordt begeleid door twee fantastische presentatoren, daarnaast worden de deelnemers tussendoor geamuseerd door niemand minder dan Ronnie Ruysdael en zal er als er bingo is een waar feest ontstaan in de tent.

Welkom!

We spelen deze avond zes rondes, waarvan één super ronde! Super ronde? Ja! Hierbij zijn de prijzen nog spectaculairder. Wil je extra kans maken op deze toffe prijzen? Dan kun je extra losse kaarten kopen voor in de superronde. Voor slechts €10,- speel je mee in alle zes de bingorondes en voor €2,50 koop je een extra bingokaart voor de superronde.

Inschrijven kan via de link hier onder.

Opgeven per individu. Opgeven als groep is niet mogelijk.

Veesttend
30 april 2024

We zitten vol

Je kunt je helaas niet meer aanmelden voor dit evenement. Het maximum aantal inschrijvingen is bereikt.