Vlaggenstok vissen

Vissen

in de

Jachthaven

Ook dit jaar is de Vlaggenstok viswedstrijd weer een vast onderdeel van de Oranjefeesten. De wedstrijd vindt plaats in de haven van Dalfsen en wordt georganiseerd door Hengelsportvereniging De Brasem.

er zijn maar

plekken!

De loting voor de stekjes vindt plaats om 14.30 uur bij het havenmeesterhuisje. Hierna hebben de hengelaars een half uur de tijd om zich voor te bereiden. De wedstrijd start om 15.00 uur en om 16.00 uur moet jij jouw vlaggenstok voor de laatste keer binnenhalen. De prijsuitreiking vindt direct daarna plaats in de haven en de prijzen zijn mogelijk gemaakt door Dierenspeciaalzaak Kloosterman. Er is ruimte voor maximaal 20 deelnemers, dus hap snel toe!

Voorinschrijven kan tot maandag 18 april via onderstaande link. Indien er nog plekken beschikbaar zijn, kun je je vanaf 14.00 uur inschrijven bij het havenmeesterhuisje in de haven. Heb je geen vlaggenstok? Dan kun je ook een stok lenen van de organisatie (beperkt beschikbaar).

Haven van Dalfsen
25 april 2022