Classic Job Toer Tochten

Toertocht

Start bij Classic Job vanaf 12:30

Finish op het feestterrein

Op deze dag beleven wij in grote getalen onze prachtige omgeving in het Vechtdal met klassieke auto’s, brommers en trekkers. Neem de routekaart onder de arm en ga op pad als trotse bezitters van het tourschild. Iedereen is welkom om deel te nemen aan de met zorg samengestelde routes. Onderweg is in elke route een koffiestop en bij terugkomst op het feestterrein worden de vervoersmiddelen bewonderd door iedereen die liefhebber is van klassieke voertuigen.

De trekker toertocht start om 12:45 uur vanaf Classic Job. Deelname is € 6,- inclusief toerschild en een consumptie onderweg.

Brommer

Toertochten

De brommer toertocht start om 13:00 uur vanaf Classic Job. Deelname is € 6,- inclusief toerschild en een consumptie onderweg.

Klassieke

auto

Toertocht

LET OP!!! De Klassieke auto toertocht zit vol!!!!!!!

Klassieke auto toertocht

De klassieke auto toertocht start om 13:15 uur vanaf Classic Job. Deelname € 6,- tot max. € 10,- per voertuig, inclusief toerschild en een consumptie onderweg.

De voorinschrijving is mogelijk via onze website. Schrijf je je in na 9 april of op de dag zelf, dan ontvang je geen toerschild. Deelnemers dienen aan onze verzekeringsvoorwaarden te voldoen, deze zijn te vinden op www.oranjevereningdalfsen.nl. Voor deelname aan de Classic Job Toertocht moeten de trekkers, brommers en auto’s ouder zijn dan 25 jaar. Voor de start moet een kenteken- en verzekeringsbewijs getoond worden aan de organisatie.

Start bij Classic Job, De Vesting 24, Dalfsen
23 april 2022