Straatversiering

Straat versiering

Doen jullie mee?

Op, maar vooral rondom Koningsdag versieren wij graag ons mooie dorp en dat gaat nou eenmaal niet zonder jullie! Graag nodigen we jullie uit om deel te nemen aan de straatversiering. Bouw na twee jaar de hechte band met je buurtjes weer op, geef je op en maak kans op mooie prijzen!

Alle straten die zich aanmelden worden voor woensdag 20 april persoonlijk bezocht door de straatversieringcommissie met een ‘emmertje gezelligheid’ om jullie aan te moedigen. Uiteraard zijn wij ook nieuwsgierig naar jullie creativiteit.

wat valt er te

winnen?

Door middel van een juryrapport worden de prijzen verdeeld. Er zijn vier prijzen: drie geldprijzen van € 150, € 100 en € 50,- en een straatje loten van Primera Jansen.

De prijzen zijn onder te verdelen in de volgende categorieën. Het meest originele ontvangst, trek alles uit de kast en palm de jury in. Deelnemers aan de speciaal uitgezette fietstocht van 21 april gaan jureren voor de publieksprijs. Verder is er nog de teamworkprijs, hoe goed is jullie samenwerking? Als laatste een prijs voor het beste thema.

Opgeven voor de straatversiercompetitie? Leuk! Dit kan tot en met dinsdag 11 april via onderstaande link!

Jullie jureren,

wij trakteren

Fiets mee langs de versierde straten!

Donderdag 21 april, 18.00 uur

Bloed, zweet en tranen. Dat is wat onze dorpsgenoten jaarlijks stoppen in hun versierde straat. Hoe leuk is het dat jij dit mag gaan bewonderen? En nog mooier, dat jij ons mag helpen beslissen wie de publieksprijs verdient? Pomp je banden op, controleer je verlichting, test je bel en fiets met ons mee!

Tussen 18:00 uur en 19:30 uur kun je starten, individueel of in groepjes vanaf het evenemententerrein. Na het fietsen mag jij jouw juryrapport inleveren en kun je in de voortent onder het genot van een drankje de straten nog eens rustig evalueren.

Voor de minder mobiele mensen, vertrekt er om 19.00 uur een bus van TCR vanaf Rosengaerde, voor een rondrit langs de versierde straten. Opgave verloopt via Rosengaerde.

De prijsuitreiking vindt plaats op Koningsdag in de feesttent om 18.00 uur. Iedereen is van harte welkom.

Dalfsen - gehele dorp!
21 april 2022