Schippers Touw Trekkerij

TT in

Dalfsen!

Vorig jaar genoten van dit evenement? We gaan een stap verder! Met een heuse arena proberen we de touwtrekkers van Dalfsen een mooi podium te geven om hun prestaties te laten schitteren. Wie trekt er aan het kortste eind? Op Koningsdag gaan we de strijd aan! Om 15.00 uur gaan wij zien welke familie, vriendengroep of sportclub er daadwerkelijk een antwoord geeft op die vraag! In verschillende poules gaat sportief Dalfsen uitmaken wie de Bouwcenter Schippers Touw Trekkerij wint. In poules wordt gespeeld door deelnemers van 14 tot 18 jaar en de tweede poule wordt gespeeld door volwassenen. Verschillende combinaties zijn mogelijk, hierdoor kan je ook mee strijden met gemengde teams!

daag ze

uit!

Mogelijke Teamsamenstellingen voor 18+ teams:

6 heren
4 heren, 3 dames
2 heren, 6 dames
9 dames

Dus! Heb jij een vriendengroep die jullie ouders wil uitdagen of heb je strijd met dat andere voetbalteam  altijd die grote mond heeft? Kom dit op het feestterrein uitvechten in een officiële touwtrekwedstrijd. Verzamel zes strijders bij elkaar en speel een echte zes tegen zes touwtrekwedstrijd.

Meld je aan via onderstaande link.

Feestterrein
26 april 2023