Happy day by Schippers

Happy

day

Dalfsen!

Op 3 augustus 2023 was het groots in het nieuws; Dalfsen is het gelukkigste dorp van Nederland. Stiekem wisten wij dit natuurlijk allang. Oranjevereniging Dalfsen doet er nog een extra schepje geluk bovenop tijdens de Happy Day by Schippers. Vanaf 15:00 uur is het feestterrein ondergedompeld tot een waar Walhalla. Van jong tot oud is er vermaak op het terrein.

one

happy

village!!!

Kinderen laten zich schminken en springen op een stormbaan, terwijl papa en mama genieten van een biertje en de muziek van Sander Pruim met Only Vinyl. Ook is er een rodeostier die niet houdt van meelifters, vliegen de kogels over de baan bij Schietsport Vereniging Vechtdal en zweef je naar beneden met het spektakel van Scouting Dalfsen. Maar… dit is nog maar een tipje van de sluier. Op deze middag wordt je helemaal verrast en is niks te gek! Koningsdag is voor de inwoners van Dalfsen een gezellige dag van samenkomen, ontmoeten en vooral plezier. Wij zien jou toch ook?

Feestterrein
27 april 2024