Het Oude Station Dalfser Pub Quiz

Wie, wat,

waar?

Inschrijven vanaf 6 april, 12:00.

Het is niet meer weg te denken uit het programma van de Oranjefeesten: de ‘Het Oude Station Dalfser Pub Quiz’! Een concept wat al een aantal jaren staat, maar dit jaar weer met nieuw elan, want de organisatie is dit jaar in handen van een nieuwe groep vrijwilligers. Dus nieuw bloed, maar met hetzelfde enthousiasme!

Gezellig!

Meld je aan!

Er wordt gespeeld in teams van maximaal 4 personen, die in verschillende rondes vragen met allerlei thema’s aanbod. Het beloofd dus weer een gezellig, ontspannende en leerzame avond te worden. Welk team heeft de meeste algemene kennis en weet het meeste over Dalfsen? Zij gaan natuurlijk met de eer naar huis, maar er worden ook weer mooie prijzen aangeboden door Grand Café Het Oude Station.

vol

vol

Deelname kost 10 euro per team. Ga jij de uitdaging aan? Vraag dan je vrienden, kennissen, buren, clubgenoten of vismaatje om mee te doen. Inschrijven kan tot maandag 29 april via op deze site.

Let op: vol is vol!

Feesttent