Nacht van Oranje met Flame en DJ Grandezza

FLAME

Coverband

FLAME Coverband “NEXT LEVEL” is een spetterende muzikale sensatie met energieke performers, bruisend van talent en ervaring!

Flame
Flame Coverband is een spetterende muzikale sensatie met energieke performers, bruisend van talent en ervaring. Deze allround coverband kenmerkt zich door enthousiasme, interactie, professionaliteit en kwaliteit. De band biedt een concept waarbij men de totale ervaring van live muziek en entertainment ervaart als nooit tevoren. Deze bijzondere live belevenis mag je dan ook niet missen!

Legitimatie is verplicht en entree vanaf 16 jaar of ouder.

DJ

Grandezza

DJ Grandezza is een jonge DJ die snel grote stappen heeft gemaakt. Twee jaar geleden durfde hij zich nauwelijks slaapkamer DJ te noemen. Hij is begonnen met het draaien in kroegen en snel is hij
meerdere keren per week in verschillende clubs gaan draaien. Eerst vooral in Apeldoorn en omstreken, nu is hij in heel Nederland te zien.

Hij is een echte allround-dj die zich goed aanpast aan de leeftijd en de wensen van het publiek. Zo weet hij niet alleen het publiek in clubs te bespelen, maar weet hij ook op bijvoorbeeld bedrijfsfeesten een goede sfeer te creëren. Hij heeft een eigen unieke stijl van draaien, waarin hij in een hoog tempo verschillende muziekstijlen afwisselt. Zijn favoriete muziekgenre is EDM, maar ook buiten dit genre om weet hij op alle feesten jong en oud op de dansvloer te krijgen.
Grandezza weet hoe je een gaaf feest maakt!

Dinsdag 26 april!

In de feesttent!

21.00 uur!

Legitimatie is verplicht en entree vanaf 16 jaar of ouder.

Entree: €10,-

In de feesttent