Maestro van Dalfsen – Oranjeconcert

Maestro van

dalfsen

Oranjeconcert

Dit jaar is er een mooie samenwerking met onze Muziekvereniging Excelsior, die het 120(+2)-jarig bestaan van de vereniging viert. Mogen wij uw aandacht voor Maestro 2022 met: de fanfare, zes hele beroemde BD’ers (Bekende Dalfsenaren), drie vakjuryleden en natuurlijk jullie als publiek. De BD’ers doen een poging om het orkest van Excelsior te dirigeren en dat zorgt natuurlijk voor hilariteit. Wie gaat naar huis met de felbegeerde titel Maestro van Dalfsen 2022 en de gouden baton?

Wie wordt

Maestro Dalfsen

2022?

Is het de voorzitter of erevoorzitter die het orkest het beste aanstuurt? Of worden deze uitgezwaaid door de dame die liever tussen de kinderen en koeien staat. De bareigenaar kruist zijn baton met die van de winkeleigenaresse en dan hebben we ook nog een muzikale mysterie guest. Dit wordt een leuke en spannende avond waarbij veel gelachen mag worden, maar waar de strijd bloedserieus is.

Alle kandidaten hebben een muziekstuk gekozen om te dirigeren en konden vooraf repeteren met het orkest. En dat valt vaak niet mee! De echte dirigent van de fanfare Frank Ritsema helpt ze er echter doorheen. Dit alles om tijdens de avond in de feesttent goed voor de dag te komen. Op vrijdagavond 22 april worden de dirigenten in spé namelijk beoordeeld door een driekoppige vakjury. Zij bepalen uiteindelijk wie Maestro van Dalfsen 2022 wordt.

Kaarten zijn te koop voor € 5,- bij:

Jumbo Dalfsen

Nikki’s

En op maandagavond in het clubgebouw van Excelsior zelf.

Feesttent
22 april 2022