Kleedjesmarkt

Kleedjes

markt

‘Jemig wat een rommel’ horen we je denken als je langs die stapel met spullen loopt in je garage en ‘wat doet dat kleed daar in de hoek?’ Nou, die wacht op jou! Maar ook op een mooi plekje op het feestterrein. Heb je speelgoed waar je allang niet meer naar omkijkt? Die schaatsen die twee jaar geleden al zeer deden aan je voeten? Dat spannende boek waarvan je al lang weet wie het gedaan heeft? Die surfplank die je kocht in een opwelling? Die sportspullen die je jezelf beloofd hebt te gebruiken? Of de barbies waar je je nu toch echt te oud voor voelt? Alles mag je verkopen! Het blijft een gokje: verdien je genoeg voor het kopen van een ijsje? Dus zit jij op de basisschool? Kom dan je geluk beproeven en stal je waren uit. Iedereen is welkom om de kleedjesmarkt te bezoeken, maar alleen de kinderen van de basisschool mogen hun spulletjes verkopen. Je hoeft je niet op te geven. Er is genoeg plek voor iedereen. Als het regent dan verhuizen wij gewoon naar de tent.

Wat heb je

nodig

?

Kleedje, enthousiasme, onderhandeling skils!

Je opgeven is niet nodig, je bent van harte welkom!

Feestterrein
23 april 2022