Kinderspelen

verschillende

spellen

De kinderspelen op Koningsdag zijn ieder jaar een groot feest voor alle kinderen die op de basisschool zitten! Wil jij een parcours afleggen met een skippybal? Sjoelen, levensgroot vier op een rij of een ander leuk spel spelen? Dit jaar staan op het feestterrein weer veel spelletjes voor jullie klaar. Na het spelen van zes of meer spelletjes kun je een lekkere traktatie ophalen bij de tent van de Oranjevereniging. Jumbo Kamphuis en Groenteman Harrie Ponsteenhebben deze traktatie voor jullie mogelijk gemaakt.

Sta jij ook al te springen om mee te doen aan de kinderspelen? De scorekaarten worden uitgedeeld op alle basisscholen in Dalfsen en omgeving. Mocht je geen kaart hebben gekregen, dan kun je deze ’s ochtends ophalen in de tent. Opgeven is niet nodig.

kleuren

mag

ook

Vind jij het naast het spelen van spelletjes ook leuk om te kleuren? Haal dan jouw stiften en potloden tevoorschijn en doe mee aan de kleurwedstrijd! Je ontvangt de kleurplaat na het inleveren van je scorekaart. De kleurplaat is gemaakt door IkLiefu, www.ikliefu.com. De kleurwedstrijd wordt mogelijk gemaakt door Garage van Leussen. Is jouw kleurplaat af? Lever deze dan in bij Garage van Leussen voor zaterdag 14 mei en maak kans op een leuke prijs