De Kleine Kornuiten Kindertheater

Alle

dagen

feest!!!!

Springen, dansen, zingen, uitbeelden en nog meer! Dit allemaal kom je tegen in de interactieve muziekvoorstelling van Tijl Damen. Tijdens deze feestshow doet hij er een schepje bovenop en wordt het een waar meedoefeest.

Natuurlijk gaan we uit volle borst ‘Lang zal ze leven’ zingen, worden in opklimmend tempo allerlei feestingrediënten uitgebeeld en maken we kennis met ‘Koning Horlepiep de Derde’ die al zijn hele leven op zoek is naar de aller raarstedans. Het is een dynamische voorstelling vol aanstekelijke liedjes, grappige acts en veel interactie. Samen bouwen we een onvergetelijk feest!

Eerste voorstelling om

Tijl Damen speelt twee voorstellingen in de feesttent speciaal voor kinderen van 4 tot en met 11 jaar. De eerste voorstelling start om 13.00 uur en de tweede voorstelling om 15.00 uur.

Tweede voorstelling om

De tickets zijn te verkrijgen bij Lindenburg Dalfsen. Wacht niet te lang, want per voorstelling zijn er maar een beperkt aantal plekken beschikbaar. Tickets zijn te koop voor slecht €4,50 per stuk.

In de feesttent
1 mei 2024