Hema filmavond

Hema

film

avond!

Beleef dit jaar een filmavond in de feesttent! Met een groot scherm, een goede geluidsinstallatie en een bak popcorn waan je je in een echte bioscoopzaal! We beginnen om 18.30 uur met een film voor alle leeftijden. Een gezellig avondje uit voor het hele gezin! Een filmticket kost € 3,- per persoon.

Daarna is het feest niet voorbij want om 21.00 uur draaien we nog een film! Deze film is voor de iets oudere kijker en tonen we een 6+ film. Ben jij in voor een klein beetje spanning, maar vooral voor veel vermaak? Kom dan naar de feesttent. Een filmticket voor deze film kost € 5,- per persoon.

Welke films we gaan draaien staat hieronder! Omcirkel alvast maandag 29 april met een dikke markeerstift in je agenda en kom ook!

Tickets zijn te verkrijgen bij Hema Dalfsen. Je kan ook kans maken op een gratis ticket voor de filmavond. Hema Dalfsen organiseert een kleurwedstrijd en de winnaar krijgt een ticket voor de filmavond. Sprint naar Hema Dalfsen, slijp je potloden en doe mee!

Film 1

DE BELLINGA'S: VAKANTIE OP STELTEN

Start 18:30 uur

Een gloednieuwe bioscoopfilm in onze eigen feesttent! Met de immens populaire familievloggers Bellinga in de hoofdrol. Het gezin maakt zich op voor de zomervakantie, maar dat verloopt helemaal niet zonder slag of stoot. Een film vol met nieuwe, catchy liedjes!

Het is vakantie en de hele familie Bellinga heeft de koffers gepakt voor een luxe droomreis naar Frankrijk. Ze hebben er megaveel zin in, maar weten nog niet dat papa Daniël per ongeluk het vakantiegeld is kwijtgeraakt. Terwijl Daniël probeert om de reis te vertragen, heeft Buurvrouw Bets een plannetje bedacht om het verloren geld snel terug te verdienen. Als dat op tijd lukt, kan de vakantie toch nog doorgaan! Ondertussen komen Luan en Lucilla er dankzij een heel speciaal koffertje en de Bellinga Vakantie Bucketlist achter dat je eigenlijk helemaal geen luxe nodig hebt voor een superleuke zomervakantie.

Alle leeftijden.

€ 3,-

Film 2

WONKA

Start om 21:00

Wonka is gebaseerd op het bijzondere personage in ‘Charlie and the Chocolate Factory’, Roald Dahl’s meest iconische kinderboek en een van de bestverkochte kinderboeken aller tijden.

De film laat zien op welke wonderbaarlijke wijze ‘s werelds grootste uitvinder, goochelaar en chocolatier de geliefde Willy Wonka werd die we nu allemaal kennen. In deze onweerstaanbare, fantasierijke film, met in de titelrol Timothée Chalamet, maken we kennis met een jonge Willy Wonka, die allerlei heerlijke ideeën heeft en vastbesloten is de wereld stapje voor stapje lekkerder te maken. Wat bewijst dat de beste dingen in het leven beginnen met een droom en dat alles mogelijk is als je het geluk hebt om Willy Wonka te ontmoeten.

Film 6 jaar en ouder.

€ 5,-