Jeugdplein

Wipe-

out!

Blijf jij staan?
De Sweeper wipe-out is een ideale manier om competitie en plezier met elkaar te combineren. Deelnemers nemen plaats op de paal en de ronddraaiende armen moeten zij weten te ontwijken. De persoon die de wipe-out baan bediend heeft de mogelijkheid de snelheid te verhogen, dus pas op! Zowel toeschouwers als deelnemers zullen hier veel plezier aan beleven.

Bubble

ball

!!!

Bubbleball is het hilarische voetbalspel waarbij je de tegenstander van het veld beukt! Het leuke hieraan is dat je er niets van voelt en dat het ongevaarlijk is. Je kunt dus elkaar ongecontroleerd te lijf gaan. Tijdens deze leuke activiteit draag je een met lucht gevulde bal. Het ziet er alleen al grappig uit, maar dan moet je ook nog gaan voetballen. Gewoon voetbal zoals je dat kent. Je handen kun je niet gebruiken maar als je valt (wat ongetwijfeld gaat gebeuren) zul je dan ook worden opgevangen door de opgeblazen bal. Tijdens het spelen kan het dus voorkomen dat je tegen een tegenstander aan botst. Geen probleem, je maakt altijd een zachte landing. De vele botsingen en valpartijen zullen garant staan voor veel spektakel en hilariteit.

Laser

gamen

Ben jij klaar voor een spannend gevecht? Voor het lasergamen wordt de tent omgetoverd tot lasergame area met verschillende obstakels om je achter te kunnen verschuilen.

De jeugdagenten van Dalfsen laten ook zien wat zij in huis hebben. Misschien kunnen ook zij wel uitgedaagd worden voor een spel.

Algemeen:

Tijdens deze middag kan je twee kaarten winnen voor PEC Zwolle en  lasergamen voor 10 personen winnen!

Feestterrein
26 april 2024