VOL

Albert Heijn Jeu de Boules toernooi

traditie op

koningsdag

De ultieme start van Koningsdag is natuurlijk wel het Albert Heijn Jeu de Boules-toernooi! De koffie staat klaar, de ballen vliegen in het rond en op z’n tijd wordt er misschien al wel een biertje gedronken. Om 10.00 uur barst de competitie los op de Jeu de Boules baan aan de Bruinleeuwstraat.

De teams bestaan uit twee personen. Vind je Jeu de Boules maatje en zorg ervoor dat je er snel bij bent wanneer de inschrijving begint, want het toernooi is in no-time vol. Iedereen mag meedoen, maar we stellen de voorwaarde dat van ieder team slechts één persoon lid mag zijn van een officiële jeu-de-boules-vereniging.

albert

heijn

Vanaf 9.30 uur zal Albert Heijn een heerlijk boerenontbijt verzorgen, met behulp van Bieleman de Rijdende Winkel, die een lekker stukje kaas serveert. De kosten voor dit ontbijt zijn €4,- per persoon.

Om 10.00 uur begint de competitie en deze zal rond 14.00 uur eindigen. Aansluitend volgt de prijsuitreiking. Opgave voor het toernooi en het ontbijt kan tot zaterdag 20 april via onderstaande link. Trek je klompen aan en doe mee aan het Jeu de Boules-toernooi!

Goed om te weten: de gezellige en fanatieke Jeu de Boules vereniging Boule ’88 traint elke maandag en donderdag om 19.00 uur en elke woensdag en zaterdag om 14.00 uur op de banen aan de Bruinleeuwstraat. Dus wil je goed getraind voor de dag komen, wees welkom bij ze en speel een potje mee!

Jeu de Boules terrein aan de Bruinleeuwstraat
27 april 2024

We zitten vol

Je kunt je helaas niet meer aanmelden voor dit evenement. Het maximum aantal inschrijvingen is bereikt.