De Grande Parade van Dalfsen!

De optocht van Dalfsen is al jaar en dag een begrip in Dalfsen. Onder het motto “stilstand is achteruitgang” hebben wij dit jaar: De Grande Parade van Dalfsen!

Koningsdag is de dag waarop we gezamelijk de verjaardag van onze Koning vieren. In Zwolle worden onze Koning en Koningin verwelkomd, maar ook in Dalfsen ontvangen wij op 27 april 2016 hoog, koninklijk bezoek. Om aan dit bezoek te laten zien wat Dalfsen allemaal te bieden heeft organiseert de Oranjevereniging dit jaar deze speciale editie van optocht.

Hierbij roepen we iedereen op om dit feest samen met ons te vieren en onze Koninklijke gast te verwelkomen met familieleden, vrienden, buren, collega’s of sportteam. Help mee zodat we er samen een prachtige optocht van kunnen maken!
Elk jaar beelden verschillende deelnemers met loopgroepen, kleine- en grote wagens verschillende thema’s uit. Maar ook individuele deelnemers met versierde fietsen, skelters of trekkertjes kunnen zich aansluiten bij de optocht. Op een van de dagen voor Koningsdag (25 of 26 april) zal de Oranjevereniging ook een knutselmiddag organiseren in de tent waar individuele deelnemers met onze hulp hun fiets kunnen versieren!

Voor de grotere praalwagens heeft u vanaf nu gelukkig nog een aantal maanden de tijd om een mooi thema te bedenken en uit te voeren. Volgens oud-deelnemers aan de optocht is het zowel voor de bouwers maar zeker ook voor de deelnemende kinderen een groot feest om deel te nemen aan de optocht. En denk er ook eens over om mee te doen samen met uw straat, vriendenclub of familie! Ook bieden wij (sport)verenigingen de kans om met een wagen deel te nemen aan onze optocht om zo hun jeugdteams te huldigen. Want het is toch erg leuk om een rondgang te maken als er in heel Dalfsen publiek langs de weg staat te zwaaien en juichen!

Natuurlijk kunt u ook uw vrienden opgeven voor de grande parade als zij bijvoorbeeld gaan trouwen. Of gebruik de parade om uw evenement of een ander onderwerp te promoten. Alles is mogelijk mogelijk tijdens de Grande Parade van Dalfsen, als het maar leuk is!

Daarnaast roepen we specifiek ook Dalfser bedrijven op om mee te doen aan onze reclamekaravaan in de parade en zo aan alle Dalfsenaren te laten zien wat jullie bedrijf zo bijzonder maakt.

Kijk voor meer informatie op www.oranjeverenigingdalfsen.nl of mail ons via optocht@oranjeverenigingdalfsen.nl

Samen maken wij er een onvergetelijke optocht van op Koningsdag 2016!

Geplaatst februari 21, 2016 in: Dalfsen, Grande Parade, Oranjefeesten, Oranjevereniging Dalfsen by beheer

Opmerkingen zijn afgesloten.