Bestuur 2015-2016

Na Koningsdag 2015 hebben we afscheid genomen van 4 toppers die zich 4 jaar lang ingezet hebben voor de Oranjevereniging. Maar gelukkig hebben direct ook weer 4 nieuwe enthousiaste bestuursleden mogen verwelkomen! Hierdoor bestaat het bestuur van de Oranjevereniging Dalfsen momenteel uit 11 personen.De huidige bestuurleden zijn: Edwin Smook (penningmeester), Femke Sinnema (voorzitter), Liesbeth Mars (secretariaat), Marnix van Gelder, Bernadet Veltink, Jan Weijdeman, Anna Russcher, Roland Feijen, Richard Schippers, Suzan Laarman en Laurens Hilboezen.

bestuur-oranjevereniging-dalfsen-2016Onze visie is dat leden binnen het bestuur een functie uitvoeren voor een periode van 4 jaar. Deze periode is gekozen om te voorkomen dat we verzanden in vaste patronen en ideeën en zo hebben we elk jaar nieuwe inbreng en energie. We denken ook dat door het vaststellen van deze 4-jarige deelname er meer mensen bereid zullen zijn om iets doen voor de gemeenschap. Mocht u interesse hebben om ons bestuur te komen versterken dan kunt u altijd contact opnemen via info@oranjeverenigingdalfsen.nl

Geplaatst december 22, 2015 in: Bestuur, Dalfsen, Oranjefeesten, Oranjevereniging Dalfsen by beheer

Opmerkingen zijn afgesloten.