Vlaggenstok vissen

Vissen

in de

Jachthaven

Na vele jaren groot succes wordt er ook dit jaar weer een wedstrijd vlaggenstok vissen georganiseerd tijdens de Oranjefeesten. In samenwerking met H.S.V De Brasem wordt er in de jachthaven gekeken wie zich kampioen van editie 2024 mag noemen.

er zijn maar

plekken!

De loting voor de stekjes vindt plaats om 14.30 uur bij het havenmeester huisje. Hierna hebben de hengelaars een half uur de tijd om zich voor te bereiden. De wedstrijd start om 15.00 uur en om 16.00 uur moet jij je vlaggenstok voor de laatste keer binnen halen.

De prijsuitreiking vind direct daarna plaats in de haven en deze prijzen zijn mogelijk gemaakt door Dierenspeciaalzaak Kloosterman. Er is ruimte voor maximaal 20 deelnemers.

Voorinschrijven kan tot 25 April via de link hier onder. Indien er nog plekken beschikbaar zijn, kun jij je vanaf 14.00 uur inschrijven bij het havenmeesterhuisje in de haven. Heb je geen vlaggenstok? Dan kun je ook een stok lenen van de organisatie (beperkt beschikbaar) op=op.

Onderaan deze pagina is het reglement te vinden.

Haven van Dalfsen, loting om 14:30!
29 april 2024

Lijkt het je leuk mee te doen?

Meld je aan!