Bongers Straatversiering

Straat versiering

Doen jullie mee?

Al jarenlang een traditie, de straatversiering in ons mooie Dalfsen! Jullie doen toch ook weer mee? Hoe gezellig is dat om samen met je buurtjes je straat te versieren en bij te dragen aan deze mooie traditie. Verzin een leuk thema, geef je snel op en maak kans op mooie prijzen.

Wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar jullie creaties, daarom komt de straatversieringcommissie vóór woensdag 24 april langs bij alle deelnemende straten,  om jullie aan te moedigen en om jullie een ‘emmertje gezelligheid’ aan te bieden.

wat valt er te

winnen?

Wat valt er te winnen?

Door middel van een juryrapport worden de prijzen verdeeld. Er zijn vier prijzen: drie geldprijzen van €150,- €100,- en €50,- en een straatje loten van Primera Jansen. Voor ‘Het meest originele ontvangst’ komt een officiële jury langs. Trek alles uit de kast om indruk op hen te maken. Deelnemers aan de speciaal uitgezette fietstocht van donderdag 25 april, gaan jureren voor de ‘Publieksprijs’. Dan hebben wij nog een ‘Teamworkprijs’, hoe goed is jullie samenwerking? Als laatste is er een prijs voor het ‘Beste Thema’.

Geef je snel op! Dat kan tot en met donderdag 11 april via onderstaand formulier.

Jullie jureren,

wij trakteren

!

Stap op je fiets en fiets met ons mee langs de versierde straten van Dalfsen! Bewonder de creaties van de verschillende straten. Op donderdag 25 april, tussen 18.00 en 19.30 uur kun je starten, individueel of in een groepje, vanaf het evenemententerrein. Je krijgt hier dan een juryrapport die je na afloop weer in mag leveren, zo beslis je mee welke straat met de Publieksprijs naar huis gaat!

Als je je juryrapport hebt ingeleverd, dan kun je nog even nagenieten in de voortent onder het genot van een hapje en een drankje.

Voor de minder mobiele mensen vertrekken om 18.00 uur een aantal  TCR busjes vanaf Rosengaerde voor een rondrit langs de versierde straten. Opgave verloopt via Woonzorgcentrum Rosengaerde .

De prijsuitreiking vindt plaats op zaterdag 27 april in de feesttent. Iedereen is van harte welkom!

Dalfsen - gehele dorp!
25 april 2024

Lijkt het je leuk mee te doen?